مشاور ثبت برند و شرکت

1

طه پردازان در تمامی مراحل ثبت برند و شرکت، گام به گام با شما خواهد بود تا بتوانید بهترین خروجی را داشته باشید.

مشاوره ثبت برند و شرکت یکی از کارهای مهم، تاثیرگذار، هزینه‌بر و چالش‌برانگیز است. بدون مشاوره در این زمینه باشد ممکن است مسیر درست طی نشود. مشاوره در این مورد بخصوص یعنی تبادل اطلاعات و همفکری. اطلاعاتی که زمینه‌ساز تصمیم‌های بهتر، مسیرهای کوتاه‌تر و هزینه‌های کمتر می‌شود. قبل از راه‌اندازی هر کار مهمی مشورت کنید خصوصا ساختن یک سایت خوب. این مطلب نگاهی است به روش درست و اصولی مشورت برند یا شرکت شما ثبت شود .

علامت تجاری یا برند چیست؟

با اولین مشاوره ثبت برند ما متوجه خواهیم شد که علامت یا برند تجاری یک آرم مشخص است که اجناس و خدمات به خصوص که توسط شخص یا تشکیلات خاصی تولید و فراهم شده‌اند را متمایز می‌کند. منشأ آن به زمان باستان بر می‌گردد؛ وقتی که صنعت گران امضاها یا علائم خود را روی آثار هنری و کاربردی خود چاپ می‌کردند. در طی سالها این علامت‌ها جای خود را به سیستم امروزی ثبت و حفاظت آرم تجاری دادند. این نظام به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند که از کالاها و خدماتی که ماهیت و کیفیت آنها مورد نظرشان است و با آرم مخصوص مشخص شده‌اند، بهره بگیرند.البته امروزه پروسه این کار مقداری تخصصی شده که با مشاوره ثبت برند از مشاوران اهل تخصص به راحتی می توان از برند خود حفاظت نمود.

هدف از مشاوره ثبت برند تجاری چیست؟

اصولا حفاظت از برند و علامت تجاری برای صاحبین کسب و کار اهمیت بالایی دارد و به علت تخصصی بودن فرآیند ثبت برند نیاز است از مشاوره ثبت برند بهره گرفت و با آگاهی و رضاییت خاطر کامل اقدام به این عمل نماید. آرام تجاری از طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن کالاها و خدمات یا اجازه دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ، صاحب اثر را محافظت می‌کند. مدت زمان این حفاظت متفاوت است ولی آرم تجاری قابلیت تمدید شدن نامحدود توسط پرداخت مبلغ مربوطه را دارد.

2.2

چه علائمی قابلیت ثبت شدن دارند؟

امکانات این مورد تقریباً نامحدود است. علائم تجاری می‌توانند یک یا ترکیبی از چند کلمه، حرف یا عدد باشند. می‌توانند شامل نقاشی‌ها، سمبل‌ها، نقش‌های سه‌بعدی مثل شکل و بسته‌بندی کالاها، علائم سمعی مثل موسیقی یا اصوات، رایحه‌ها و یا رنگ‌هایی جهت معرفی ویژگی‌ها باشند.علاوه بر علائم تجاری که مشخص کننده منبع کالاها یا خدمات هستند، چند دسته علائم دیگر نیز موجود است. علائم اشتراکی متعلق به اتحادیه‌هایی که اعضاء آنها از آن علائم به منظور معرفی خود با یک سطح کیفی (یا سایر ملزومات آن اتحادیه) استفاده می‌کنند. مثلاً اتحادیه‌های معرفی‌کننده حسابداران، مهندسان یا معماران.

نمونه کار

woocommerce-placeholder
woocommerce-placeholder
woocommerce-placeholder
woocommerce-placeholder
woocommerce-placeholder
woocommerce-placeholder
woocommerce-placeholder
woocommerce-placeholder

به ما بپیوندید!

خوش آمدید!